Måndag igen

Vilken underbar kväll med Lars D kanon bra vi hade så kul Alex och jag...att se honom en gr om året är vårat mål :)som vanligt ser Alex hundra gr gladare och bättre ut än mig men jag var glad jag lovar..
 Helt underbart bra var han i Lördags...så full av fan och glad..och alla gammla bra låtar spelade han plus några nya som jag åär ganska så tveksam till,men vad spelar det för roll.

Jag var hemma vid halv elva och då kom jag hem till en ledsen Neo tydligen hade han bestämt sig vid åtta att han skulle skrika tills mamma kom hem...så tråkigt men så är det ju med barn..han somnade snabbt iallafall när vi la oss.

Igår städade jag lite och sen åkte vi till burlöv och bara tittade lite,idag kommer snart Mette på en kopp kaffe så det blir trevligt.
Sen är det dags för barnen att vara här..ska bli skönt för då behöver inte Neo vara ledsen och skrika efter dom varrje dag.

Ha en bra dag alla
Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback