Jennys dag!!!

Idag är det min namsdag...hade helt glömt bort det när mamma och Alex påminde mig så det var ju kul.
Men det händer inget för det...vi firar ju inte namnsdagar i den här familjen,tydligen mitt beslut också i ett avsgt ögonblick.
Ja ja får skylla mig själv..fast Neo har ju ingen så det är mer rättvist så :)

Vad gör man annars,inte så enormt mycket måste jag erkänna..något jag inte gör är att vara på gymet iallafall...suck blir så trött på mig själv,men jag har liksom inte någon lust alls.
Blir liksom ännu värre när jag vet att jag måste ta tqag i det så snat som mörjligt och börja på rätt väg igen.
Men det var inte idag heller :(

Sitter mest och funderar på vad man ska ha till middag idag,den eviga frågan och inte fan blir det lättare heller...samma ångest varje dag,trist.

Nä om man skulle försöka göra något men vad,jag har redan handlat mat och jag har städat...igår stök jag all vår tvätt finns liksom inte så mycket kvar.
Hmmm jag kan alltid dricka lite kaffe ;)

Ha en bra dag
Kram kram

Kommentarer
Postat av: alex

Hmm...dricka kaffe istället för å gå till gymmet??

Nu låter det väl ändå som du felprioriterat lite ;)

fniss

Men ja ska inte gnälla på dig förrän ja åxå gott med, då såå :)

Men dock så kan ja ju hävda att du borde gå på gymmet om ja inte röker :)

Eller hur ;)

Imorgon såå! :)

Postat av: Lotta

Tjabba gums! Har glömt min mobil på jobbet:(

Hoppa satt allt är bra!

Kramen

2009-10-12 @ 11:06:52
URL: http://www.egokicken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback