Skattkammarön

Igår var det premiär besök för Neo och Julia på skattkammrön...så kul dom hade. kommer helt klart bli många fler besök där.
Min och Lottas plan är att försöka åka dit en gång var tredje månad eller något.

Idag händer det inte så mycket har städat och snart ska vi ner i garaget och gå igenom sakena till loppisen vi ska stå på nästa lördag...har hur mycket som helst och det trots att vi kastade en massa när vi flyttade..inte klokt vad man sammlar på sig hela tiden..man kanske skulle ha handlings förbud i ett halv år eller något :)

Ikväll ska vi grilla kött..det först i år ska bli gott hoppas bara att det inte blir så mycket med det här regnandet är så trist att stå ute då.

Nej nu ska jag lösa lite suduko och dricka kaffe..
Ha en bra helg alla min underbara vänner..är så glad för att jag har er.
Kramen

Love you

Kommentarer
Postat av: alex

Jädra osis på såserna! :(

Jag kanske kan glädja dig genom at berätta att jag misslyckats lika kapitalt idag ;)

har paprikalådan inne...men gjorde den på matlagningsgrädde istället för vispgrädde...e tydligen inte alls bra...fan de bara klumpar sig..riktit nasty! Hoppas ert kött iaf blev gott!

hit får ni åka istället en dag! 100kr för neo i tre timmar..gratis för dig å mig =)

Låter väl utmärkt =)

http://www.andyslekland.se/kristianstad/index.asp?info=oppettider

2009-03-28 @ 20:20:38
URL: http://bikerchihck.blogg.se/
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-04-06 @ 13:35:40
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback