Hej hej

Jepp det var länge sedan man skrev...har varit mycket med flytt och så,men nu är vi på plats och vi trivs sååååå bra.
Här är så mycket mysigare än ute i det stora huset....det här är nog mer min och Patricks melodi tror jag.
Och nu kommer jag ju ut och rör på mig också och det kan ju aldrig vara fel ;)

Jag vill göra om min design men på den här datan kan jag inte föra in några foto så jag får vänta tills en vänlig själ maila några fina foto på mig och Neo....någon som känner sig träffad???

Igår var Mete här och vi såg på film...mysigt mysigt sen kom Sussie och Moa förbi en stund.
Annars händer det inte så mycket...har ingen bil den är på lagning..men på fredag ska jag och Neo åka hem till Lotta och leka och prata strunt,ser jag fram emot.

Vad är annars nyt??
Hmmm
Ja just det jag beslöt mig igår för att börja med Nutrilet så nu har jag varit i stan och köpt ett paket...hoppas att det inte är lika äkligt som jag mins bara.
Och att det fungerar vill börja min rese neråt i vikt igen...är ju för F#N snart sommar och jag vill bada och sola så mycket som jag kan.

Nej nu får pausen vara slut...dags att dammsuga och torka golven.
Ha en bra dag alla..
Love you my heart..

Kommentarer
Postat av: Maria Lövgren

Så skönt att höra att ni trivs bra och att flytten gått bra! All lycka till med ert nya boende. Då kanske det är en ny inneboende på gång också:-)

Postat av: Anonym

Så skönt att höra att ni trivs bra och att flytten gått bra! All lycka till med ert nya boende. Då kanske det är en ny inneboende på gång också:-)

2009-03-10 @ 16:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback