Rakat litet huvud..

Idag har Neo och hans pappa varit och rakat bort allt hår...blev bra när man har vant sig men det tog ett tag.
Neo blev liksom så stor men han tycker om det och det är ju specielt att han har samma som sin pappa.

Vi har även varit hos Lotta och Julia och badat och fikat...är så skönt för dom två leker så bra och det ser ut som dom trivs med varandra också.
SÅ det blev några timmar där i solen och sen hem för lite mera bad i den stora pollen för Neo och Emelie...det såg så skönt ut,jag vill också bada..hoppas att  värmen stannar ett tag så jag också hiner bada.
Nu sover lille man och vi ska se på film och mysa.
Imorgon bär det av till Simrishamn för en hel dag i mina föräldras husvagn...ska bli skönt man kan slappna av där nere.
ska bara försöka låta bli att bränna mig.

Ha en underbar helg alla ute i solen nu...kramkram

Älskar dig mitt hjärta på söndag är det fyra år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback