Pool köp..

Igår var vi och köpte en stor pool...kostade en del pengar som vi inte hade...men som vi sa så ska vi ju inte göra något alls på hela sommaren blir ingen stuga eller legoland som barnen vill...det får vänta tills nästa år.
Och ligga och köra till havet varje dag kostar ju också en massa pengar plus att jag kör inte själv till havet med 3 barn,blir liksom 2 för mycket att ha koll på.
Så om man tänker så är det inte så mycket pengar,vi kommer ha mycket glädje av den alla i familjen längtar tills första doppet :)

Idag har jag lämnat Neo för hans sista dag på det dagiset...jag är gråt färdig men det kommer säkert bli bra på det nya dagiset med...men man vet ju vad man har och att han trivs så bra och alla är trevliga.
Men man kan ju inte ligga och köra 2 mil om dagen bara för att alla är trevliga.
Det kommer bli bra..men dagiset i Vägarp är ett underbart dagis somm alla som bor i närheten ska vara glada att dom får ha sina barn på.

Har städat och om en stund ska jag ner till stan och träffa Elin..var jätte länge sedan nu och vi ska ta en fika på stan är ett år sedan vi gjorde något sådant.

Det var allt för stunden..ha en bra dag i solen och glöm inte att smörja er ;)
Love you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback