Midsommar....

Då var det midsommar imorgon..jag hoppas så att det ska bli fint väder,är inte alls lika kul om det regnar.
Vi ska hem till min syster och fira där,det blir säkert kul..ska komma två små barn också så Neo får någon att leka med så det blir ju bra.

Och så är det den tiden i månaden...suck,,har hemsk pms,hatar det blir så otroligt arg och styra det kan jag inte...är nog dags att be om någon medicin mot pms. Är inte kul för dom som lever med mig,men vad ska man göra kan liksom inte hjälpa det..känns ibland som man är besatt.

På tal om något annat så har vi skaffat fiskar  ett stort akvarium med många stora fina fiskar.
Får se hur det går är sambon som ville ha det så jag sa att han fick själv sköta om det...jag tycker vi har nog att göra ändå.
Men fint är det och mysigt att titta på så lite intreserad är jag allt ;)

Ikväll ska vi till Ikea och handla lite saker till den storas stuga som vi har inrett på tommten..blir kanon när man snart är 19 år att få ett eget hus att bo i men ändå hemma..jag hade gärna haft det så när jag var ung.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och se en film..har stor handlat redan idag och städat hela huset så det kan jag gott unna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback