Länge sedan...

Det var super länge sedan man skrev här men har helt enkelt inte haft någon lust.
Får se om jag kommer igång nu igen....
På tisdag blir min lílla pojk 3 år..kan för mitt liv inte begripa vad tiden har tagit vägen---känns som igår när man gick omkring med en gigantisk mage och undrade vem det var som sparkade i en..
Vem kunde tro att det skulle vara en helt underbar pojke med en massa bus och kärlek som låg där ine :)
Har läst att 3 åringa ska vara trevliga glada och lätta att ha att göra med..har inte märkt något av det än men jag väntar varje dag..hahaha..
Så imorgon ska vi ha ett litet barn kallas här för 2 av hans kompisar..ska bli kul,håller på att baka lite nu.

Idag ska vi även få hit ett akvarium som var till bortskänkes av en man här i stan...ska tydligen vara väldigt stort så vi får se hur det blir med plats.
Och vad är det med vädret?????
Är för tråkigt och som min underbar vän Lotta sa..jag har inte sommar semester jag har höst lov ;) så sant så.
Hoppas bara att det blir fint till midsommar,är inget kul att behöva sitta ine den dagen.
Nej nu ska jag kolla på min kaka i ugnen..
Ha en bra dga alla
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback