Tandläkaren

Idag ska jag till tandläkaren och det är inget som jag är så där sugen på direkt måste jag säga...hatar att gå dit men en gång om året så måste man ju få det gjort.
Sen ska jag väga mig också...och det kommer inte gå bra...kommer helt klart få en besviken blick och en lite föreläsning men jag har ju bara mig själv att skylla...suck.
Ja ja bara att ta nya tag igen,men den här dagen ser jag inte fram emot så mycket.
Men imoron då ska jag följa med Elin till Ikea så det ska bli kul...skönt att komma ut lite och sen när jag har hämtat Neo ska vi hem till Sussie och Moa och leka lite.
Nä nu ska jag fixa en sak till Alex och sen bär det av till dne hemska stolen..
Ha en bra dag alla
´Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa.. hu.. det är inte skoj med tandläkaren inte! Men ett måste nästan..säger jag som inte varit på flera år.. väntar på att få en kallelse från lund.. =/

Hoppas det går bra på vägningen!

KRAMAR I STORA LASS

Postat av: Anonym

Pssst! stavas: glimt

2008-10-01 @ 19:41:17
Postat av: Alina

Godkväll på dig! :)

2008-10-01 @ 19:44:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback