SUCK SUCK SUCK SUCK

Alla är sjuka känns det som...tycker så synd om er.. jag antar att precis lagom tills ni återvänder till livet så blir väll jag sjuk och får ta en paus på en vecka eller så.

Vecka har gått snabbt ändå måste jag säga...varit hos läkaren och pratat...får se hur det går nu bara.
Haft lite problem med ena bilen...den kostar bara pengar men vilken bil gör inte det?
Men vi ska se om vi kan få den såld snart så man kan gå vidare till näsa...min sambo är bil galen..haha.
Den bär bara datan  fungerar inte heller som den ska men vi får vänta tills nästa månad med att lämna in det för dom pengarna har vi inte riktigt nu.
Med andra ord en massa tekniskt som bara går sönder men det är historien i mitt liv..har aldrig haft tur med sådant...suck.

Nu ska jag snart hämta Neo från dagis och sen får jag se om jag fotar lite kläder och lägger ut på trader...lite extra pengar hade inte skadat nu.
Behöver åka in och handla med..har inget champoo hemma och det är dags för att rengöra håret *L*
Men jag vet inte om jag orkar..måste ju leta upp en mössa då som jag kan dölja mig i..HIHI

Har varit en sådan seg vecka där man inte har haft lust till något inte ens äta,,,men det har jag gjort ändå.
Hoppas att det blir bättre nästa vecka...lite energi hade inte skadat.

Nä det får vara allt för den här gången..
Krya på er Elin,Maja och Lotta....saknar er

Love you...

Kram kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa.. det är inte skoj å vara sjuk inte.. =/ Hoppas att vi kan ses nästa vecka!

KRAMAR

Postat av: Lotta

Tack Gums!

Sankar dig och Neo med.

Kramisar i massor

2008-09-05 @ 22:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback