Sönder

Våran bärbara data har nog tagit sin sista suck...så otroligt tråkigt för vi har ju inte precis 5000kr till en ny just nu.
Men vi har lämnat ner den till några data experter så nu får man hålla tummarna att det är något som går att laga.
Blir inte så mycket data nu med andra ord för jag orkar inte springa upp till den fasta bara för att kolla runt lite och skriv blogg.
Och så har jag en massa saker som skulle läggas ut på tradera men det kan jag inte heller göra för usb porten fungerar inte på den här data...dubbel suck.

Ja ja nog om det... idag kommer Elin och Maja och hälsar på...skoj..och våran fika står i ugnen och gör sig klar :)...mums
Neo var så ledsen i natt tror att han fick i sig lite mycket mjölk igår så det var ont i magen han har...annars hostar han på igen men det är ju sådant som hör hösten till.
På söndag ska jag Neo och ALice förmodligen köra Emelie till hennes skola och sen ska i in om och hälsa på ALex...ska bli kul går så löångt emellan gånerna som man ses nu när hon bor så långt ifrån.

Nej nu ska jag gå ner och ta en titt i ugnen så att jag inte bränner min skapelse..hahah
Ha en bra dag alla
Love you.........

Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt med trasiga datorer! Eller ALLT som går sönder!

Jassååååe..undrar vad det är för något i ugnen!:-)

Maja är helt galen här! Rivs å skriker! Men hon är inte arg...bara galen! s

Ses snart!

KRAAAAAAAAAAM

Postat av: Elin

Jobbigt med trasiga datorer! Eller ALLT som går sönder!

Jassååååe..undrar vad det är för något i ugnen!:-)

Maja är helt galen här! Rivs å skriker! Men hon är inte arg...bara galen! s

Ses snart!

KRAAAAAAAAAAM

2008-09-09 @ 10:23:07
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Malin

ååh undrar va de blev för nåe gott :D hoppas ni hade de trevligt du å Elin, fast va ja förstår brukar ni 2 ha det.. tråkigt me trasiga datorer :S ha en trevlig dag.. kramar från Öjn

2008-09-09 @ 14:43:05
URL: http://malinhejdenbergblogg.se
Postat av: Elin

http://smorbyttan.blogspot.com/



Denna är Åsas blogg



Kramar

2008-09-09 @ 20:46:11
Postat av: Natasha

Gör ett nytt försök imorgon....

Puss puss

2008-09-10 @ 22:33:33
URL: http://miserywitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback