Meningslösa människa..

Finns inte många människor jag inte kan med.... men fy vad jag har svårt för visa.
Jag hatar när man inte kan se sina egna fel...att alltid skylla på andra...jag suck vad tragiskt.
Och tack och lov att jag inte är själv om att tycka så här för då hade jag börjat undra...men nej det finns flera som inte kan förstå om allt står rätt till i det skåpet.
Tragiskt tragiskt.
Men jag är så enormt glad över dom vänner som jag har i mitt liv...ärliga,raka och roliga människor som ger lika mycket som dom tar..ibland ger dom nog mer till och med.
Känner mig så rikt belönad som har så många bra vänner..
Alexandra...Natsha....Elin och Lotta ni är värda ett fång med blommer bara för att ni är ni.

Ville bara skriva av mig innan jag exploderade men nu ska jag gå och ta hand om mitt barn...för tro det eller ej...det finns mer i livet än att bara skriva blogg

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!! =) Det är tur att det finns människor som ser det man sjäv ser..! Men det kommer väl vissa märka efter ett tag, det som vi kommit på...antar jag.. HOPPAS JAG!

Du är värd ett fång rosor oxå vännen! MASSOR MASSVIS!!

Och..jaa... det finns så mycket mer än att skriva blogg..som te.x sitt barn.. Förstår inte hur man kan sitta å hålla på med det ena å det andra som om man inte hade något barn att ta hand om..

Men..såklart...allt är ju så perfekt.. =S



KRAMAR

Postat av: Lotta

Haha...finns det verkligen mer i livet än att skriva blogg:-O kanske det skulle vara att klippa och klistra lite och sen kalla det scrapping:-). Klart att man har tid med allt detta när man nu har ett såå perfekt liv med ett barn som trots sina 5 månader redan äter, sitter, leker, pratar och sover precis när man har planerat in det. För mig är det märkligt att man går upp 5 å morgonen för att få egen tid när barnet nu sover så bra. Men vad som mest förvånar mig är att man har tid att blogga och fotografera sitt barn när det ligger allvarligt sjukt på barn intensiven. Då står det inte rätt till i skallen.



Du är guld värd vännen & jag är så glad att jag har dig och dina nära och kära i mitt liv!

Kramen

2008-09-29 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback