Måndag

Barnen är lämnade till dagis och skola och sen ska Adam och Alice till sin mamma så det blir en lugn vecka...
Jag har städat så nu är här rent och fint man måste ju göra det ibland med..
Mår betydligt bättre idag,man kan inte tro att jag var jätte sjuk i fredags...skönt.
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra...kanske fota lite kläder och lägga ut på tradera jag får se.
Skulle vägt mig idag men jag avbokade..behöver ju inte köra dit och kollablodtrycket när jag gjorde det i fredags...och det är ju det som är det viktiga att hålla koll på.

Undrar vad man ska ha till middag idag då..är så förbanat tråkigt att behöva komma på något var eviga dag...suck avskyr det.
Imorgon ska jag iallafall hem till Elin en stund på lite kaffe och prat...ska bli skönt att komma hemifrån lite och bara snacka strunt...det är vi bra på :)

Nej nu ska jag göra inget alls men jag har inte mer att skriva..
'Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback