Jag utmanar

..alla som vill...=)

Skriv gärna i min blogg ifall ni antagit utmaningen så jag får ta del av era svar också!!


Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
tjej

Vad står det i ditt femte sms?
Tjabba gums.........

Vem ringde dig senast?

Sköterskan på vårdcentralen

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Min gulliga Neo

Vilket språk är din mobil på?

 Svenska

Vad heter din ringsignal?
Jag har en pojkvän....


Hur många sms har du i din inkorg?
Skitmånga! Ska rensa...=S

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Skitbra att du har hittat mina nycklar är dyrt att fixa nya....från Alex

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
Vad skönt att du mår bättre nu....från Lotta

Hur många sms har du i kategorin "skickat".

Så många att jag inte orkar räkna dom

Vem är din 13:e kontakt?

Dagis

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Njaa.. nää... det är det inte.

Ogillar du nr 5?

Nej, inte ogillar...men =)

Har du varit i hop med nr 1?
Min systerdotter..nej skulle inte tro det :)

Vad har din mobil för färg?
Så himla ful metalic blå....bläääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback