Halsfluss

Jepp jag hade halsfluss...fy fan vad ont jag har haft men nu mår jag mycket bättre och är smitt fri...vilken tur att jag gick till läkaren i fredags och inte väntade.
Helgen har varit lugn...barnen har fått roa sig själv men det behöver dom få göra också ibland..just nu kör Patrick Emelie till hennes skola och barnen är ute och hoppas studsmatta...kallt som bara den är det...hösten är här...suck.
Läste Elins blogg om hur mycket skräp man har som man lika bra kan sälga...har själv en del som man kan göra av med...en hel del som ska ut på tradera men jag ska bara orka fota allt och lägga ut det.   får se om det blir gjort i veckan.

Ikväll blir det tacos till middag...gott gott ska väga mig imorgon med tror inte att ddet har gått så bra...man orkar liksom inte bry sig när man är sjuk...äter precis det man känner för i stunden..men man måste ju gå dit ändå.

Behöver städa med hoppas att man har lite mera ork imorgon så man kan få det gjort.

Elin om jag hade haft råd hade jag och Neo gärna följt med dig till gotland..hade varit kul har aldrig varit där.

nej nu ska jag gå ut och få lite friska vindar på mig..
Ha en skön söndag alla
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback