Helgens äventyr....

 ska vi till i morgon :) längtar redan...ska bli så kul och skönt att få köpa alla julklappar mm..även några julklappar till varandra kommer det också bli.
Behöver lite nya kläder för 20 kg ner börjar synas på mina gammal kläder nu.

Igår var jag och Elin på center syd och gick på födelsedagspresents jakt till henner Magnus..blev nog ganska bra oi slutet ändå :)
På sko punkten hittade jag lite ny skor
till Alice

till mig

till Neo
så nu kan vi alla vara varma och fina i vinter.

Nej nu ska jag gå och packa väskan till ´Neo för han ska på sitt äventyr..sova hos mormor och morfar.

Ha en bra helg alla
Kram

Love you hoppas att vi hittar allt vi behöver imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får det skoj å att ni hittar en massa bra saker!! =)

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback