Helg och ny vecka

Så vad har man gjort i helgen..
I lördags så åkte vi och kollade på ny bil...hittade en som vi båda kan tänka oss men 250000kr är mycket pengar så vi får tänka igenom det noga.
Kanske avakta till Januari och hoppas att man vet mer om hur det ser ut på bostads fronten då.

Igår blev det en tur till skånes djurpark...barnen hade det hur kul som helst men fy vad jag var trött efter att ha gått där i 2 timmar...blev lite korv grilning där med.
Sen hem och åt middag och bara slappade i soffan..orken var slut för den dagen.

Idag är det måndag och jag ska snart göra mig klar..ska åka med Sussie till Nova och titta lite...jepp bara titta har inga pengar just nu..suck...men jag får handla på lördag istället för då ska vi till ULLARED...hurra jag kommer dit ändå och barnen kan få en massa julklappar som dom är värda för alla tre är snälla och fina barn.
Ska blí så kul.
Imorgon ska jag väga mig...vill inte är super nervös har varit duktig tycker jag så har jag inte gått ner kommer jag bli så ledsen,,,men jag får se imorgon.
Sen när jag har hämtat Neo ska vi hem och leka med Moa ett tag.

På onsdag blir det kanske en fika hos min underbara vän Elin om hon kan...hoppas det.

Nej nu ska jag göra mig klar...ha en bra dag alla..
Kram
Love you
                                 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Och jag ska dit på fredag!

(om kroppen går med på det...)

Postat av: Malin

å vicken vacka bild =)

2008-10-17 @ 10:36:10
URL: http://malinhejdenbergblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback