Vinter

Tyckte att det var dags för en ny design nu till hösten och vintern...vad tycker ni?

Idag händer inte så mycket...därav tiden till pilla med datan

Ska snart gå ner och hänga tvätten göra lite lunch och kanske läsa ut min bok.
Vaknade kl 4 i natt och kunnde inte somna om...suck..hur drygt är inte det..tittade på tv och sen gick jag och Mozart ut på en tidig promenad.
Tur var ju det för sen började det regna.

Mitt lilla busför är sig själv igen,bara lite hosta kvar men det tar tid för luftrören att läka.
Gud vad jag hopppas att han kommer växa ifrån det här med förkylnings astma...en enkel förkylning blir jätte jobbig för honom nästan varje gång.

Ha en mysig dag i vinter regnet....kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Så kul att se dig. Är inne och kollar av här till och från också. Skönt att Neo blivit frisk nu. Hur är läget med er andra i familjen?



Maria

Postat av: alex

Tycker bloggen blev skitfin!! Kändes verkligen mysig när man kom in på den!! du e duktig!! =)

Helg å utgång snart...sen jobb..bläe

ha en fin helg! kram

2008-11-20 @ 18:13:01
URL: http://bikerchickblogg.se
Postat av: Lotta

Tjabba gums!

Min j_vla mobil har varit "out of order" men fungerar nu igen. Julia hade pillat på den. Hoppas att allt är bra. Va fin du har gjort din blogg.

Jag slänger i väg ett sms.

Kramen

2008-11-20 @ 21:22:04
URL: http://www.123minsida.se/egotrippen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback