Snö!!

Idag kom snön som Lottar har lovat mig...hon sa att det skulle snöa den här vintern och nu har det gjort det..hon nämde aldrig hur mycket bara :)

Elin rekomenderade en vikt klubb som hjälp till att gå ner i vikt så igår blev jag medlem och det var kärlek vid första ögonkastet...nu tror jag äntligen att jag ska klara gå ner dom soista 20 kg som är kvar.
Nu får jag hjälp på svart och vitt hur mycket jag ska äta varje dag och jag kan se hur mycket fett jag äter och ändra om planeringen för dagen så fetet minskar.
Känns super bra..har fått tillbaka viljan igen...kul.
Tack Elin

Nu ska jag städa lite och sen förbereda middagen...jag har ingen bil idag så P får hämta barnen och köra hem dom till mig...vilket är skönt ibland...känner mig som en dålig taxi ibland.

Imorgon ska vi titta på ett radhus som det nog lutar åt att vi köper om nu inte det dyker upp några fler som vill starta en hemsk bjudgivnig...vi ska iallafall bestämma oss innan den siste så man kan säga upp sig här...men vi får se är ett stort beslut och det är viktkigt att man känner att man kan trivas för det är ju meningen att man ska bo där i några år.

Ha en mysig och kall helg alla
Kram
Love you

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är en jättebra sida! Men det är jobbigt att skriva i varje dag hur mycket å vad man ätit.. Men...vad gör man inte lixom..:D

Kramar

Postat av: Lotta

Tjabba Gums!

Hoppas att det gick bra på husvisningen i dag.

Julia har fått ögoninflammation:( och jag med känns det som.

Kramen

2008-11-23 @ 00:25:21
Postat av: Maria Lövgren

Åh vad kul. Vilket objekt är det och på vilken av mäklarnas sida? Så kul att kolla in var ni skall bo!



Maria

2008-11-24 @ 15:52:42
URL: http://lovgrenarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback