Kanske kanske inte...

Idag är Neo på dagis för jag kände att jag behövde en liten paus...vist är han lite snorig men sjuk kan jag inte säga att han är längre.
Fick skol fotona idag också...så fin han blev :) mammas stora pojke.
Nu ska jag snart ta en duch sen ska jag åka hem till Elin och Maja och sörpla lite kaffe och kanske äta en lusse bulle med...gott gott jag ÄLSKAR lusse bullar.

Imorgon ska jag Neo Lotta och Julia åka till Velinge blomman och titta på deras jul marknad...är så mysigt att gå där och se alla tommtar....barnen tycker om det också...inte bara mammorna hihihi.

På lördag ska vi titta på ett radhus...hoppas nu att det är bra i verkligheten också inte bara på papper...och att det inte kommer någon annan som vill ha det för då har vi en chans till att kunna köpa det...kanske kanske inte....

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Elin

Tråkigt att det inte blev någon Vellinge blomman!

Magnus försöker hjälpa mig med min blogg.. Har hittat en sida där man kan få använda färdiga utseenden..så man slipper å koda själv.. Men..får inte till det riktigt..s Han har suttit bra länge nu...stackarn.. =/



Nu ska ja snart sova.. så man är allert å pigg imorgon (kanske) så man får något gjort. Usch..har så mycket måsten som jag inte hinner med! suck



KRAMAR

Postat av: Maria Mia

Håller tummarna för att ni snart kommer köpa radhus :-D

2008-11-18 @ 21:14:13
URL: http://lovgrenarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback