Dödligt trött mamma & sjuk Neo

Jepp känner mig mera död än levande just nu...har inte fått sova på över en vecka och lille Neo är förkyld och har hosta och bara skriker på natten.
Hoppas att han snart blir bra igen men det lär inte bli dagis för hans del den här veckan...

Jag som skulle träffa Elin och Maja och Mette med lilla Desire den här veckan men det får vi ta en annan gång.

Helgen har varit mysig..
I fredags kom Alexandra och hennes Peter hit och vi åt gott och hade en mysig kväll...på lördagen var det Mårten hemma hos mamma och pappa en väldigt trevlig kväll men underbart god mat...tror vi var hemma vid 23 men det var mycket för att jag var så trött så trött.

Nej nu gick Neo förbi med en lukt iblöjan så det är bäst att jag tar det innan han själv gör det :)

Ha det så bra alla vänner kram
Love you

Kommentarer
Postat av: Elin

huuuue... stackars neo..å DIG! Hoppas han snart blir frisk..!

MAssa MASSA KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback