Utmanad av Elin


Nu har jag blivit utmanad av Elin, får vi se om jag kan svara på dessa frågor! Hahaha..!

För 5 år sedan... Bode jag själv i en 1 a i stan..blev en hel del festande med min Alexandra

För 3 år sedan...Träffade jag min prins Patrick och blev gravid med underbara Neo

För 1 år sedan... Var jag hemma med min 1 åriga son *L*

För 3 månader sedan..Var jag på en utredning om min rygg i Kristianstad

Igår... Var vi på center syd och handlade...städade också lite

Imorgon... Ska jag paketer lite vinster till tradera sen hem till Elin med hennes presnt

Om ett år... Ja vem vet vad livet bär i sitt sköte....tar allt som det kommer men hoppas att vi kanske har hittat någonstans att bo och att något mer kul har hänt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback