Mors dag

Så har man fått ha sin andra mors dag :)
Blev en trevlig dag..fick några
och av Neo idag men sorgligt nog blev det ingen vinst,,men man kan inte få allt.


Sen bar det av till för några roliga timmar där..barnen hade super kul och Neo älskade det så det blir många turer dit i år kan jag tänka mig.

Efter en lång promenad där så avslutade vi med att köpa  och alla satt och mumsade.

Nu sitter jag i soffan och är helt slut men barnen har mycket mera spring kvar i benen..var får dom allt ifrån kan man undra.
Men nu ska jag bada Neo och sen slappa lite till och till middag idag blir det  så otroligt skönt att slippa laga mat.

Ha en skön kväll nu alla mammor där ute..

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken skön dag!! =) Vi får åka dit sen när jag fått mitt körkort.. =).

Skönt att någon tycker som jag angående morsdag.. =) Man orkar ju inte bli helt hysterisk över en dag lixom... =)

Kramar på Er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback