Bowling

I  går var jag och en kompis och bowlade...så underbart kul men tur att det bara var en timme för fy fan vad ont jag har idag i kroppen.
Viste att jag skulle få betala för det men ibland måste man få leva lite med även om det kostar.
Men bra var jag inte...helt klart den sämsta där men vad spelar det för roll.
Kan ju inte böja mig framåt pgr av ryggen så det blev ju lite si och så + att jag kastade iväg klotet som en boul kulamen det var ända sättet jag lyckades få iväg den någerlunda rakt.
Med andra ord jag förlorade stort men det var kul ändå men bowling är helt klart inte min sport.

Var även en runda hos Elin och Maja..fick en super mumsig kladdkaka...mums och Elin fick sin födelsedags present...jag tror att hon blev glad.

Nu ska jag snart åka in till stan och posta lite tradera paket sen ska jag hem till Lotta och prata strunt,ska bli skönt var ganska så länge sedan nu vi sågs.

Ha en bra dag alla
 Puss puss love you

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa..! =) Blev jätteglad för presenten! Har tittat på en sån länge! =)

Massa Kramar

Postat av: alex

GRATTIS på 31års dan fredan den 23/5 Kära MOster J!!! !HOppas du får en bra dag!! Tusen kramar!

2008-05-23 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback