Baka

Idag blir det till att baka sockerbullar...så får man se hur det går..har aldrig någonsin lyckats med dom...men någon gång ska vara den första

Sen infomerade en kompis mig om att jag tydligen hade skrivit att jag fyller 32 år vilket jag inte gör...31 räcker helt klart.
Kortslutning i hjärnan..hihihi

Passade Maja igår..gick bra som vanligt,Maja är en sådan lätt och trevlig liten tjej att ha att göra med och det bästa av allt är att det bara är knappt en månad kvar till hennes mamma har tagit sitt körkort..

Nej nu ska jag börja baka..
Ha en bra dag alla
Kram
                                                                    

Kommentarer
Postat av: Elin

MUMS med sockerbullar! Klart du kommer lyckas med dem nu denna gången..=)

Det är verkligen så snällt att du har Maja under tiden medans jag kör. Sen i höst blir det Ullared!



Massa Kramar



Tack för länken om marknaderna! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback