31 ÅR

Så då var man ett år äldre..inte klokt vad tiden den går..
Fick en jätte gulligt kort som Patrick själv hade gjort super fint och lite tanke bakom...värmde i hjärtat och i dagarna ska vi åka och köpa parfymen jag har önskat mig *L* Tack

Sen ringde min mamma och sa att jag kunnde komma och hämta deras present så det gjorde jag och Neo...lite pengar fick jag av dom så det bar av ner till Lindex och så köpte jag två tröjor till mig själv..så klart fick Neo också ha en bamse tröja...Tack

Med posten kom två fina kort ett från Alex..underbar som vanligt och ett från pesten med fina maskroser på..men nu tycker jag faktiskt att du har ´straffat mig länge nog..jag vill ha ett som du har gjort.....Tackar

Och en massa grattis hälsningar överallt från vänner och familj...tack

Ikvää blir det lite gott grillat kött med potatis sallad och för en gångs skull ska jag öppna en flaska rött...mums.

                                                                        

Kommentarer
Postat av: Elin

STTTTTOOOOOOOOORT GRATTIS till dig idag på din dag! =)

Hoppas jag inte väckte dig imorse med mitt sms..s

Kramar i massor till min fina underbara vän!

2008-05-23 @ 17:51:28
Postat av: http://lindalosliv.blogg.se

Grattiis!!

2008-05-23 @ 20:02:42
Postat av: Tanja

Grattis hoppas din dag har varit toppen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback