Varit i helvetet och vänt

Men nu är jag hemma igen...
Varit i Kristianstad på en utredning sen i söndags och det är det jobbigaste jag har varit med om på många år..till och med värre än föda barn image319
Har hänt så mycket dom här dagarna och pendlat upp och ner i måendet...så nu ska jag bara ta det lugnt och bygga upp mig igen och få ner min smärta som är enorm just nu.
Orkar inte skriv om det just nu.

Bode hos Alex och det var kul och mysigt..saknat henne och allt känns så bra när vi är tillsammans precis som vi hör ihop på något vis.
Saknat Neo något enormt men han har haft det så bra hos sin pappa så honom gick det ingen nöd på....Fick kalla handen av honom igår när jag kom hem..ville inte titta på mig och jagh fick absolut inte röra honom..men han tinade upp efter några timmar som tur var.

Idag tar vi det bara lugnt..vilar och myser sen imorgon ska vi hem till Lotta och Julia och leka..

Ha en bra dag alla

Älskar dig..saknat dig med  image318

Kommentarer
Postat av: Elin

Huu...låter inte skoj.. Vet inte vart du varit å varför, men skickar ändå massor av mängder med stora kramar till dig.
KRAAAM

Postat av: Daniella

Ja, å andra sidan kommr nog min kille tycka det är skönt att ha lite gentid med sin son :)

hoppas det blir bättre, vad det nu än är!
kramar!

2008-03-14 @ 08:14:32
URL: http://daniellalamb.blogg.se
Postat av: Maria Malmgren

många varma kramar från din vän Maria

2008-03-14 @ 09:22:59
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback