Ny början

image335 Från och med här och ny så är det en ny början på vårat liv...bort med allt det gammla och negativa...
hoppas bara att vi klarar av det och får det som vi önskar och förtjänar,men vill man så ska det gå och om man kämpar tillsammans sida vid sida så är man hundra gånger så stark.
Jag ska inte ge mig vill av hela mitt hjärta att det ska bli så bra som det bara kan men jag är medveten om vilket jobb vi har framför oss.

Nu sover Neo han vaknade en timme för tidigt i morse och då är han helt omöjlig sen ska vi åka och klippa honom...hans hår växer som ogräs så nu får det bli en kort frisyr så man inte behöver göra det så ofta.

Ha en bra dga alla i det vackra vädret..
Älskar dig

Kommentarer
Postat av: http://lindalosliv.blogg.se

Ville bara skicka en kram...kram =)

2008-03-27 @ 22:29:29
Postat av: Natasha

Håller mina slitna tummar. Pössa ongen från Tant.
Och du,kuligt nördtest!!!!

Postat av: Tanja

Den 13 är min student... haha just nu diskuterar pappa och mamma vart den ska vara men antaglien blir det i pappas trädgård ;). Kommer tillbaka om tiden, tar studenten vid halv fem..seent ;)

Jag tror pappa är hemma den 14 kan fråga honom (: Blir jättebra så man kan träffa er alla och så :D

Ta hand om dig och familjen. Kramar !

2008-03-28 @ 15:24:23
URL: http://tanja.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback