GLAD PÅSK

                                                                               image320

Jaha då var det påsk..känns ganska så tråkigt om jag ska vara ärlig.
Vi firar inte påsk längre i min släkt så det blir att påsken går förbi utan att det händer något alls...medans alla andra är på påsk middagar mm känns det som.
Men men Neo ska få ett påsk ägg i morgon iallafall och sen blir det mumsig smörgåstårta,har faktiskt köpt ett stort fint påsk ris med.
Man kanske få börja skaffa sig egna nya traditioner(eller hur det nu stavas).

Igår var jag i Lund med Lotta och Julia vi gick och tittade i affärer och hade det mysigt..om det är fint väder på måndag blir det en tur till skånes djurpark med dom för att kolla in björnarna..

Nej nu ska jag ducha för sen blir det kanske en liten utflykt,,,något måste man ju göra idag...

Kram alla

                                                                             image324

Kommentarer
Postat av: http://lindalosliv.blogg.se

Gladpåsk =)

2008-03-21 @ 16:59:28
Postat av: Elin

GLAD PÅSK vännen min!!
Hoppas ni får det bra!
Magnus mamma å sambo kom inte pga vädret..sa dem... Så det blir en lugn påsk här..:-)
Massa Kramar från oss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback