Ajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj!!!!!!!!!

Solade i ett ståsolarium igår och fy fan vad jag brände mig...är röd precis överallt så nog fan fungerar det som det ska.
Men jag har så djävla ont så jag vet inte vad jag ska ta vägen..fick smörja in mig med kykbalsam och ta citadon bara för att kunna stå ut..men ändå mådde jag illa av smärtan..
Kan inte minnas att jag någonsin har bränt mig på det här viset..för när man har varit vid havet och kommit hem bränd så är det oftas antingen ryggen ellefr magen inte överallt runt om..
Borde stå en varning om att bara bruna och vana solare får sola i det.
Ja ja nu är det bara att vänta tills man har läkt innan man solar igen men då i dom vanliga.

image314

Kommentarer
Postat av: anna

var det i lund eller vart hittade du ståsolariumet? :)

2010-01-16 @ 13:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback