Sliten

Så otroligt trött och sliten i kroppen känner jag att jag är nu och ändå har inte det värsta varit än...eller värsta och värsta men det är väldigt jobbigt att ha kallas även om det samtidigt är jätte kul.
Hoppas bara att allt blir bra och alla nöjda med maten och den super mumsiga efterrätten jag ska göra.

Idag har jag varit hos Alex...vi gick igenom lite av hennes kläder som inte passade längre så en hel påse med kläder till mig fick jag med hem+ 2 fina kavaj jackor som jag verkligen behöver...äger nämligen ingen jacka..har bara långa kofftor och hur praktiskt är det när det regnar eller man ska vara fin.

Fick låna GPS av en vän och jag tror jag är kär...helt underbart att köra,man behövde inte bry sig ett dugg fast man inte hade en aning om vart man skulle...den tog hand om allt.
Jag vill ha en sådan.

Nu har vi grillat kött..barnen har badatbåde ute och ine och nu så spelar Adam fotboll men när dom kommer hem så ska vi äta jordgubbar med grädde..mums dom första för i år.
Sen blir det sängen för alla barnen utom Neo då som ska envisas med att springa omkring en timme extra fast man är trött.

Jag borde baka några havrekakor men jag orkar helt enkelt inte mera..men paketera in lite sålda grejer till tradera och maila vinnarna får jag nog ta och göra.

Längtar till imorgon..då ska jag bara ta det lugnt (kanske) på morgonen sen ska jag hem och mysa en stund hos Elin och Maja innan Neo och barnen ska hämtas på dagis..
Sen bär det av hem och göra oss fina kanske äta lite inan vi ska åka till studenten och systers 50 års fest..
Ska bli himmla kul ,hoppas bara att Neo kan tänka sig sitta fint i kanske 10 minuter i morgonbusiga 2 åringar är inte det enklaste att ha med sig på fina stora kallas utan höga murar runt om trädgården.

Och sist men inte minst
Ha den äran på födelsedagen Tanja..19 år inte klokt jag mins som igår när Ann och Stefan kom hem med den sötaste bebis jag någonsin sett..tror att du än idag är den sötaste bebis jag sett.
               Fast Neo kommer inte långt ifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback