Regn

Fy vilket tråkigt väder det är idag..och nu ska jag snart åka till stan och passa Maja hoppas hoppas att det inte börjar regna så vi kan gå en runda utan att bli våtadet kan ju regna på nätterna och sen vara fint på dagarna.

P:s föräldrar ringde igår dom kommer ner på måndag på sitt årliga besök och måndag är ju Neos födelsedag så då får han lite paket på sin dag med...det blir ju bra.
Men jag ska vara borta hela dagen så srå med middag mm har jag inte tid eller lust med..kanske kan köpa en liten tårta till Neo så får det bli kaffe med tårta bara.
Det duger det med.

ha en bra dag alla vänner för nu ska jag bege mig ut i vädret..
Kram
Love

Kommentarer
Postat av: Elin

Fyyyyyyyy..inte skoj med regnet över oss inte..! Hoppas på bra väder imorgon!

Tack för idag gumman!

Massor av Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback