Regn

Fy f*n vad jag är trött sov nog bara 4 h i natt..en liten biefekt av medicinen men den tar jag så gärna,man får ju vara glad att man inte har mer problem av den.

Idag har jag passat Maja och ni kan tro att det öste nermen vi satt inne på bilskolan och väntade medans Elin körde så det gick ju bra.
Snart har hon sitt körkort..kul men samtidigt kommer jag sakna våra stunder på stan och gå omkring med Maja och berätta saker för henne.
Men vi träffas ju ändå och jag får helt enkelt sno med mig Maja på promenader då och då

Och Neo fick sin födelsedags present idag också av Elin..en jätte fin lastbil med stockar som kranen kan lyfta.
Hela Neos ansikte lyste upp när han såg den och skrek BIL BIL sen har han lekt med den ikväll....och två små böcker fick han också,
Så fint allt var tusen tusen tack gumman ni gjorde en liten pojke väldigt glad.

Fika på domus han vi också medoch där mötte Maria och fina William oss...så det blev en stund där med lite prat,det man nu kunde höra för vid bordet brevid oss satt 14 ur jobbiga tonåringar...suck.
Prata med normal volym var inget som kunde.

Nej nu ska jag mumsa jordgubbar och sen sova gott (hoppas jag)

Kramar till alla vänner...
Love....

Kommentarer
Postat av: Elin

Så glad jag blir att han blev så glad! =)

Jaaa..men vi får träffas på stan å så får du ta med dig maja en sväng... å så får jag göra något annat under tiden..s Å sen kan vi mötas...å sen fika..:D

Du är verkligen en helt underbar vän som har ställt upp för mig så jag kunnat köra mina lektioner! Du är verkligen värd mer än allt!



KRAMAR

Postat av: S A R A

Idag har min blogg dragit igång igen efter ca 1 månads uppehåll - kika gärna in , kram <3



2008-06-13 @ 08:06:48
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback