Prat och kaffe

Idag har jag varit hos Lotta på kaffe så kul att träffas var jätte länge sedan...och mycket hade man att prata om/ta igen så tiden den bara flög.
Och söta Julia som är ett litet bus troll...en helt underbar liten tjej.
Hoppas att det inte dröjer över 1 månad till nästa gång vi ses.

Imorgon ska jag och Elin göra Lund...ser fram emot att gå och slöa och titta på saker man inte har råd att köpa men något litet ska jag ha till Patrick för på lördag firar vi 3 år så en paket måste han få  annars så blir det till att gå dit vi vill i den takt som passar oss och sen något mumsigt att fika på och kanske en glass om vädret är fint.
Ska bli kul..hämtar upp dig imorgon.

Nej nu ska jag snart börja med maten..idag blir det ungstekt ny potatis..kött och ört smör...glömde handla grejer till sås så det får vi klara oss utan idag..

kram kram

Jag vill ha mina kläder från Linus och Lotta nu....

Kommentarer
Postat av: Elin

2008-06-24 @ 21:20:45
Postat av: Elin

Jaaa...läääängtar!! Hoppas verkligen på fint väder imorgon!

KRAMAr

Postat av: Lotta

Tack för en alltid lika trevlig pratstund och inte ska det väl behöva ta en månad till nästa gång:-)

Hoppas att du Elin och Lilla Maja får en underbar dag i Lund. Låter skönt att få gå och shoppa i lugn och ro och bara mysa och njuta av solen och av fin vänskap.

Kram på er

2008-06-25 @ 09:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback