Neo sjuk

Fy vilken natt det har varit...tyckte att Neo var lite varm igår kväll men ändå inte.
Sen i natt vaknade han vid 1 och vrålade något hemskt...han skrek och skrek helt otröstlig och feber hade han med han fick alvedom sen slutade det med att vi somnade på soffan vid 3 tillsammans och sen sov vi där hela natten.
Jag är trött nu och Neo med...han har ingen direkt feber just nu men helt normal är han inte-
Och vi som skulle på student fest ikväll men Neo får stanna hemma med Emelie så åker vi dit en snabb vända och grattar Tanja...tråkigt men sådant händer när man har barn.

Och vi skulle varit och lekt med Lotta och Julia med idag men det fick man ju avboka...tråkigt för vi har inte träffats på jätte länge men jag hoppas att vi kan hitta en dag nästa vecka att leka på.

Nu ska jag snart göra mig färdig så ska vi åka och väga Neo på bvc och sen ner till apoteket för att köpa mer alvedon...har bara lite kvar.

Ha en bra dag alla..

Kommentarer
Postat av: Elin

Huuuu.. stackars... :-( Hoppas han snart blir bättre! Ni får ha en fin dag idag!

Kramar från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback