Måndag igen

Nu har man lämnat barnen på dagis och till mamman..och jag sitter med en kopp kaffe och hoppas på att det inte ska börja regna.
I lördags åkte vi till folketspark i malmö och åkte lite karuseler och tittade på djuren...vi hade tur med vädret för det regnade inte en droppe där.

Igår blev det bara en liten tur till Nova för att titta på nya pooler för våran har så klart gått i sönder..bara fler utgifter hela tiden..suck.pengarna bara försvinner.
I
dag händer inte så mycket ska hem till Elin sen och dricka lite kaffe inan Neo ska hämtas från dagis.

Min syster ringde igår...min hemlighet hade kommit fram och jag måste säga att det var väldigt jobbigt att prata om men det gick bra och det känns skönt att hon vet nu.
Hoppas bara att hon inte tar det allt för svårt,var ju så länge sedan och jag vill inte att hon ska må dåligt eller deppa över det.

  you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback