Kort till syster

Fick hjälp av min underbara vän http://miserywitchen.blogg.se/ med ett kort till min syster nu när hon fyller 50 år..
Blev så nöjd och det hoppas jag mottageren också så ska bli
hon tycker om konst mm så det behöver inte alltid vara det typiska grattis kortet. Ska bli kul att få ge det.

Kl 07,17 och jag har varit vaken länge..vaknar alltid tidigt nu för tiden.
Neo ska på dagis idag,kul för honom han är ett sådant litet busfrö så det behöver han.
Sen ska jag in till stan och passa Maja..göra lite ärenden,har några saker som jag måste handla till kallaset på lördag...vi blir ca 24 st så jag hoppas att Neo blir nöjd.

Och så är det dags för dom andra barnen idag med..hämta dom lite tidigare kanske så vi kan bada och sola lite innan kvällen.

Ha en bra dag alla
Kram
love you

Kommentarer
Postat av: Laila

Såg kortet på hennes blogg. Jag tycker det är så läckert! :-)

Ska bli spännande att höra vad mottagaren tycker...

Postat av: Jenny

något konstigt med kommentarerna är det

2008-06-03 @ 10:07:03
URL: http://sessannenne.blogg.se/?c=119877891

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback