Jaha

då har det hänt en massa men jag orkar inte skriva om det...
Men igår kom Neos kompis Moa på besök med en liten present...tacka så mycket,snart är det din tur att bli 2 år.
     

                            


Var på stan med Elin och Maja också..mysigt och trevligt,vi har alltid så mycket att prata om och förstår varandra så bra...känns som vi har känt varandra i flera årär skönt med en sådan vän.

Ändrade planer på midsommar också...Pesten är sjuk och det ska kanske regna så vi beslöt att vi tar det en annan gång..ja kanske inte just att fira midsommar men att träffas och grilla...sommaren är ju lång.
Så på fredag händer det inget alls..blir till att vara hemma och äta jordgubbar men nästa år ska jag planera i tid så man kan fira med familjen som flyr till Öland varje år.

Ser ut som det blir fint och varmt idag...så skönt det behövs lite värme nu tycker jag..
Adam är hemma idag för fritis är stängt men han ska in och leka med en kompis senare så det händer något kul för han med..dom andra är ju på dagis.
                                 
Sista träningen på fotbollen är det idag också så dom ska grilla lite korv mm...

Nej nu ska jag ta och hänga ut tvätten och sen är det snart dags att laga lite lunch..

ha en bra dag alla

Love xxx

Kommentarer
Postat av: Maria Thomasson

Det kostar 130 danska för vuxna och 70 kr för barn över 3 år.

Zoo gillade vi mycket :-D

Postat av: Elin

Jaaaa... jag känner samma.. å det är verkligen såå skönt! =)

Massor av kramar till Dig

Å tack så mycket för blommorna! Det värmde =)

2008-06-18 @ 18:37:56
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Maria Malmgren

är det en liten trollenäsare?

2008-06-26 @ 18:55:14
URL: http://www.mariamalmgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback