Hur hade det gått?

Jo då jag har nu gått ner 13 kgoch det käns hur bra som helst...lång väg kvar men det får ta den tid det tar så länge jag mår bra och det går på rätt håll så.

Annars idag har det varit mest tråkigt arbete så som strykning och det tar en jäkla tid men fint blir det ju och jag tror att kläderna håller bättre men det kanske är inbilning.

Nu har jag hämta bus Neo och han ligger här brevid mig och dricker saft och laddar upp med nya krafter efter dagis..och jag ska paketera lite tradera kläder tror jag och sen är det dags att laga middag...så tråkigt att äta själv(med Neo)men det blir för sent för både mig och barnen att vänta till efter kl 18 så i stort sett får vi äta själv varje dag.
Men jag förmodar att det är fler än jag som har det så.
Idag blir det pasta med ostsås och bacon/paprika bitar i..mums.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Grattis, starkt jobbat =)



kram!

Postat av: Maria Malmgren

glöm inte ketchupen :p

2008-06-11 @ 12:17:19
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: lindaLosliv.blogg.se

kanon bra jobbet!

2008-06-11 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback