Fredag igen..

Har inte skrivit så mycket för jag har varit helt upptagen med att göra om bloggen..blev väldigt nöjd faktiskt..känns sommrig

I onsdags var jag...Elin och Maja på Nova i Lund och handlade och bara gick och myste..så skönt det var.
Hade den stora turen att jag hittade två tröjor på rea så dom kostade bara 49 kr kanon när kontot börjar ta slut.
Var ju underbart väder också så vi tillbringade lite tid bara sitandes utanför Nova på en bänk drikandes kaffe late och prata.
Ser fram emot nästa gång vi ska åka någonstans och bara vara vännen.

Kl är nu 10 och både jag och Neo har duchat och fixat oss..jag ska sminka mig men det får Neo allt låta bli annars ska han göra allt som jag och pappa gör.
Sen tänkte jag åka ner till stan och titta lite på Jysk..dom har ju rea och har man tur kanske man springer på något snyggt biligt tyg så man kan få nya kuddar i soffan och sängen.
Sen vid 13 ska vi hem till Lotta och Julia och leka..ska bli kul för det var jätte länge sedan barnen träffades.

Nej nu ska jag fundera ut vad vi ska äta idag och sen göra mig klar..

Ha en underbar dag alla vänner..

Love you..3 år imorgon

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommentar från min blogg.. Jag har nog inget nästa vecka som jag vet.. =) Så vi kan träffas över en kaffe eller tio =). Kanske en promenad om vädret tillåter=)



Hälsa Lotta å hoppas att ni får en mysig dag!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback