Baka bullar

Idag ska jag baka ca 50 frukost bullar till maten på lördag...tack och lov så blåser det mycket här ute hos mig så jag har ändå ingen lust att vara ute.

Igår var en mysig dag..passade Maja när Elin körde och så sprang vi på Lotta och Julia så det blev en hel dag på stan och några timmar på ett fik pratandes och mysandes. Var super trevligt.
Hittade även student present till Tanja(hoppas hon blir glad)

Nej om jag skulle resa mig från soffan och göra det jag ska...trallalalala kanske skulle dricka lite mera kafe först  ha en underbar dag alla min kära vänner...kramen

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tror jag kommer bli jättebra =)



Ses på lördag:)

Kram!

Postat av: Elin

Jag tror hon kommer bli jätteglad iallafall! :-)

Kramar

2008-06-03 @ 19:23:37
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för en oväntad men super trevlig dag.

Kramen

2008-06-03 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback