Värme

Gud vad det är varmt idagså nu måste vi se till att köpa en ny pool...får se om det blir i kväll..

Det var jobbigt att lämna Neo idag,han blev jätte ledsen och hängde sig fast vid mig och så brukar han aldrig göra så det var med ett tungt hjärta som man gick sin väg.
+ att nu är alla avdelningar tillsammans under sommaren så dom stora fritis barnen är där och det finns en pojke som inte alls är trevlig..
Har sett honom innan när jag hämtat Neo hur han gärna slås och bråkar inne på fritis ..och jag har då tänkt att skönt att han inte är nära dom små men nu är han och nu idag var han dum mot några barn som satt och lekte med bilar...känns inte heller bra att lämna Neo då.
Jag får nog uttrycka min oror på ett fint sätt för fröknarna när jag hämtar...det ska ju kännas bra att lämna sitt barn och det har det alltid gjort innan.

Snart ska jag åka hem till Elin och Maja och dricka lite kaffe och prata strunt....och sen kommer alla barnen hem idag så det blir full rulle veckan ut.

Nej nu ska jag hänga min tvätt 

Ha en bra dag alla i solen
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback