Utan ork

finns så mycket som jag kan skriva om men jag har ingen ork alls över till att skriva...tänker flera gånger om dagen att nu ska jag skriva lite men så känner jag bara ingen lust alls.

Har nog hamnat i en liten livs svacka eller något...men som tur är så brukar jag alltid hitta vägen upp ganska så snabbt igen.

Nu när jag ändå är här inne så kan jag lika bra berätta att vi åkte ner på kiviks marknad i tisdags och sen vidare till Simrishamn där vi till bringade ett dygn på campingen med mina föräldrar och några syskonbarn.
Var jätte mysigt och alla barnen hade super kul utom Neo som hade fått 3 dagars febern och var ganska så sliten och full av prickar som man kan få då.
Vi sov över i ett rum med ur dåliga sängar så det var inte så bra men vad gör det när barnen hade kul...så kul att när vi kom hem hade Adam och Alice fått feber av ren utmattning.

Har även blivit en massa nya kläder till barnen och till mig...eller ja inte en massa till mig men lite hittade jag
så nu kan alla se vettiga ut när vi ska åka på vårat andra äventyr den 27/7....

Har handlat lite till barnens rum på Ikea med så nu är allt klart...och jag måste säga att det blev super mysigt...nu ska man bara få Neo till att sova där också...han säger nämligen bestämt NEJ till det,,,

Imorgon ska vi hem till Lotta och fika en stund så det ska bli kul och mysigt....och Neo kan få leka av sig lite med någon som är jämn gammal....

Nej nu ska jag natta Neo och se på en film...

 Sov gott alla

Love you...

Elin kom hem snart vi saknar er...

Kommentarer
Postat av: Elin å Maja

Vi saknar Er oxå! Vad ska ni hitta på den 27/7?

Kramar

2008-07-21 @ 08:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback