Tvätt tvätt tvätt

Håller på att tvätta undan efter helgen och det är mycket tvätt är inne på den andra maskinen nu och då är där minst en kvar..tur att det är ganska så fint idag med så allt hinner torka.

Vi har köpt lite nya möbler och jag är så nöjd med allt...
Det blev 2 st ställ bara sängar till mig och P...så underbart sköna och det har vi velat ha länge med tanke på våra rygg skador som vi har.
Blev även ett nytt köksbord och en byrå till Neo och lite hyllor till honom som han kan ha sina leksaksbackar i...en ny matta och lite annat smått och gott.
Var utförsäljning i en möbelaffär här i stan så då passade vi på fick allt till ca halva priset..kanon bra.

Vi har även badat en del i poolen och ätit en massa grillat..mums mums..
Och barnen kläder hämtade vi också ut..en massa kläder blev det och alla var glada och nöjdaman blir så glad när man ser lyckan lysa i deras ögon

Igår hittade jag en sida på nätet om en örtgård i Staffanstorp så då åkte vi dit men det var en klar besvikelse..inte alls så som dom målade upp det på internett så det blev en runda in om plantagen och köpte lite nya blommer där istället.

Nu är Neo på dagis...sista veckan för honom och barnen är lämnade till deras mamma..
Och när P kommer hem sak vi sätta oss ner och se om vi kan bestäma oss för vad vi ska göra nästa gång vi har barnen...får ringa leogoland och kolla exakt vad det skulle kosta oss med en natt där...annars blir det nog bara Ystads djurpark och en övernattning i Simrishamn..men vi får se.

Nej nu är tvätten klar..dags att hänga ut den och ladda en ny maskin.
.ska även se om jag hittar lusten till att börja sy nya kuddfodral till soffan idag..

Så ha en bra dag alla mina underbara vänner..
love you my darling..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ååå.. kommer sakna dig oxå! Tur det finns telefon =).

Maja ligger uppe på golvet framför tvn å sover, så jag ska upp å sätta mig med en kopp kaffe nu å kolla på lite inspelade program..eller läsa min bok..

Ha en underbar dag!

KRAMAR I STORA LASS

Postat av: lindaLosliv.blogg.se

Tack för inlägget..jag tog bort hela inlägget..det finns vissa som inte vet om det..så dom får förbli ovetandes..kram.

2008-07-09 @ 20:18:43
Postat av: Lotta

Tack för en trevlig fika stund! Krama Neo från oss!

2008-07-10 @ 16:35:25
URL: http://123.minsida.se/egotrippen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback