Sol

Vilken värme som har kommit idag så enormt härligt hoppas att det får vara nu i några veckor.

Idag skulle jag och Neo hem till Lotta och Julia och leka lite men tyvärr hade det hänt något tråkigt så vi var tvungna att ta lek syunden imorgon istället.
Så idag blir det bara en tur till någon affär..kylen den ekar väldigt tomt just nu,och ingen frukt har vi hemma.
Börjar bli dags att komma på något som Neo kan ha till lunch idag..är så tråkgt att komma på något varje dag men barnet behöver ju mat så vad ska man göra.

Just det Neo vaknade kl 6,30 i morse och var jätte ledsen så kl 7 gav jag upp och gick ut med Mozart sen när jag kom in kom Neo och la sig i soffan med mig och somnade..sen sov han till kl 9...trevlig son man har...han väcker sina föräldrar och sen somnar han om själv...men jag han bli klar med allt jag skulle väldigt tidigt.

Nej nu ska jag göra något vetigare med min tid än att sitta här.

ha en underbar dag alla
Kramen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjabba gums!

Ja vilken strul dag det har varit hoppas att ni kommer i morgon fredag på fika/lek stund.

Kramar i masssor till världens bästa Jenny!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback