SLÖE DAG

Idag är en sådan dag då inget alls händer och man har ingen direkt ork heller att bry sig..
Men jag tror att jag snart ska baka lite kakor till nästa vecka måste ju ha med oss fika när vi ska till Kolmården
Jepp tidigt på tisdags morgon kör vi upp..ska bo på hotel en natt och sen tillbringa två dagar på kolmården..ska bli kul för jag har aldrig varit där.
En liten minisemester så här på slutet.

               


Och snart kommer Elin och Maja hem...får ta en fika i helgen gumman  eller kanske något mumsigare?

Kommentarer
Postat av: Elin å Maja

Va skoj med Kolmården!! Jag tror minsann ni kommer få det så jäkla skoj!!

Jaa...vi får träffas å fika..eller äta något..=D

KRAMAR

2008-07-22 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback