Panik

Idag hos Lotta gjorde Neo det värsta tänkbara..
Vi satt ute på verandan och drack kaffe och Neo och Julia sprang ut och in..och rätt som det var hade Neo stängt dörren och precis när jag skulle resa mig upp och haspa upp den hör vi hur han vrider om och låser
Fan också Neo är inlåst i huset ensamm och kaffet och ugnen står på...panik panik..
Men jag tycker vi klara det ganska så bra jag och Lotta...Pratade lugnt med Neo som inte var ledsen i början medans man försökte få honom till att låsa upp...vilket inte fungerade på en 2 åring..
Så Lotta fick krossa fönstret till toaleten sen fick jag klättra in och rädda min son..
Tror det gick 5-10 minuter men precis i slutet började man höra att Neo fick panik,så vi hade inget ammat val.

Men lite rädd var jag...en hemsk känsla som är svår att beskriva.
Men vi klara det bra..
Och tack Lotta för ditt enorma lugn
Som jag sa posta räkningen till bus Neo..

Kommentarer
Postat av: Elin å Maja

Nämen!! Ooooj! Kan förstå din panik! Å neos.. Det är ju inte skoj å råka låsa in sig inte...

KRAMAR

2008-07-22 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback