Neo ledig

Så nu har bus Neos sommar börjat..nu ska han vara hemma i tre veckor,hoppas att det blir fint väder så man kan vara ute och leka mycket.

Idag har vi varit hos Lotta och Julia och lekt..barnen dom gungade och lekte i sandlådan...medans vi fick i oss en del kaffe..trevligt som vanligt.

Nästa vecka ska vi åka på en mini semester till djurparken i Ystad och sen vidare till Simrishamn för att tillbringa kvällen med mamma och pappa.
Sen övernattar vi i ett rum där och dandärpå bär det av till Kiviks marknad tror jag.
Kiviks marknad är en sådan sak för mig som jag tvunget vill på för annars känns det inte riktigt som sommar men sen kan jag tycka att det är bökigt att gå där...men det tillhör lite det också ju.
Så nu får man hoppas på fint väder nästa vecka för annars blir det ju inte så kul att vara ute i två dagas.

Elin åker till Gotland också nästa vecka..suck...minst 14 dagar som vi inte kan ses påmen vi får höras ändå och så får jag hoppas på att Maja inte blir främad för mig under tiden.
Ha nu en underbar semester vännen och njut av att träffa alla igen och ha lite tid med Magnus och Maja så fikar vi på domus när du har kommit hem igen..

Vill även hitta någon dag som vi kan träffa Alex på..var jätte länge sedan nu och jag saknar henne massor så det får vi fixa på något vis.

Neo går omkring hela tiden och säger ...olla olla ...men han menar kolla kolla...hoppas att han lär sig lägga till k framför snart.

Ja ha det var allt för idag..nu ska jag göra något annat..
Sov gott alla

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha...! Va rolig Neo är=)

Hoppas ni får en fin helg! Å hoppas det inte regnar hela helgen.. =/

Kramar

Postat av: alex

HHAHAHAH! Hoppas verkligen K:et kommer snart..kan nästan bli lite pinsamt de där ju! ;)

Ja jobbar som en tokkärring ju tyvärr..skulle sååå gärna vilja ha lite semester å komma ner å hälsa på er! El inte bara vilja..skulle verkligen behöva de me! Nu har ja ju tentan å uppsatsen som ja e skitefter med som ja måste göra..kommer inte å hinna uppsatsen..å de lär bli tajt me tentan åxå..e ledig max en dag per vecka som de ser ut fram ti 25e aug... ska försöka få mig ledig två dar iaf så ja kan komma ner! saknar er me som fan! denna stressen tar halvt kol på en... el helt..me tanke på att mina inälvor rinner ut ;) Ikväll kommer Sellgren..(hoppas ja...;)) KRAM å ha en bra helg!!

2008-07-11 @ 14:12:59
URL: http://bikerchick.blogg.se/?tmp=24231704
Postat av: Tanja

hihi, nej inte hittat nagon an, men haller ogonen oppna, haha ;)



Kramar halsa alla

2008-07-11 @ 19:58:48
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: malin

Heej!! joo vi åt lite godis framför tv:n.. Adam ska alltid ha fram en madrass på golvet o sen massa kuddar och täcken.. :D då e de myys med mamma.. sen såg vi på singin bee.. sen på saltkråkan :S ja måste komma på hur ja vill ha min blogg.. jisses tiden bara rinner iväg ju :S men mailar de till dej!

Hoppas ni haft en bra kväll.. o att ni får en bra helg också!

Kramar från Gotland :)

2008-07-12 @ 00:01:18
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback