Grillat

Idag ser det ut till att bli en ganska bra dag med lite sol så då passade jag på att bjuda in mamma och pappa på lite grillat i kväll..helt enkelt.
Annars händer det inte så mycket,skulle hem till Elin men hon hade ont i huvudet så vi tar kaffet imorgon istället..går ju bra det med
Ska hänga upp tvätten och sen får jag fixa till mig och åka in och handla lite..

Badrumet blev jätte bra..fick en hylla från Ikea av Patrick i 3 års present

Blev ett helt nytt rum + att jag var ju tvungen att köpa ny tvål koppar mm rea på jysk ju..hihi.

En del av kläderna till barnen kom igår med...super fina tror att dom blir glada men det stora paketet har jag kvar att hämta ut men det får vänta tll nästa månad då pengarna har kommit.
Men man får passa på när det är 70% rea och alla barnen är i stort behov att snygga kläder som passar.

Nej nu får jag börja med allt som ska göras så här är fint ikväll..städa igår men lite disk mm ska plokas undan.
Ha en bra dag alla
Love you

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, fan va ont i skallen jag hade.. vaknade 11 igen.. Maja sov till 12, så nu ska ja försöka plocka undan lite här.. jobbigt att böja sig ner bara då börjar det dunka som fan.. så hoppas det är bättre imorgon.

Jag å Maja saknar våran Jenny...

KRAMAR i STORA LASS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback