God natt

Klockan är nu 23,40 och alla har lagt sig utom jag..men jag tycker att det är avslappnande med en stund för mig själv vid tv på natten och det har jag alltid gjort.
Kommer ihåg att Alex var galen på  mitt tv titande på natten när hon ville sova..lite svårt att komma undan i en 1:amen jag behövde en timme själv då för att varva ner.
Men nu ska ajg snart gå och lägga mig.

Kvällen blev jätte mysig..vädret var hur fint och varmt som helst,så vi satt ute och mumsade mat och pratade tills kl var 22..då var det dags för Neo att gå in och lägga sig...är ju dagis imorgon med.

Och imorgon kommer barnen också..ska hämtas vid tre och jag tänka mig att Neo blir glad när han får se sin storebror för det är ett väldigt tjatande om Adam här hemma om dagarna.

Det blir ¨så bra så med lite russin imorgon som fika Elin ser fram emot att få prata lite strunt med dig..

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback